سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس
سرخط خبرها

ماجرای عزل رییس فدراسیون فوتبال چیست؟+ عکس| از خوبان عالم تا عدم شفافیت مالی

  • کد خبر: ۹۸۷۳۵
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
ماجرای عزل رییس فدراسیون فوتبال چیست؟+ عکس| از خوبان عالم تا عدم شفافیت مالی
درحالیکه کمتر از یک سال از آغاز به کار عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال می‌گذرد، اما وی در آستانه برکناری قرار گرفته‌است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، ماجراهای عقیب فدراسیون فوتبال در دوران شهاب الدین عزیزی‌خادم گویا تمامی ندارد و حالا به شکلی تراژیک برای او و دوستانش در حال پایان است. 

عزیزی خادم که در ابتدای راهش مدعی ارتباط خوب با رسانه‌ها، کارشناسان و متخصصان بود، هر روز در خلاف مسیری حرکت کرد که در روز غلبه بر کیومرث هاشمی، علی کریمی و مصطفی آجورلو در ذهن مخاطبان ترسیم کرده‌بود.

شفافیت مالی فدراسیون

برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مدعی هستند که در خصوص خرجکرد فدراسیون فوتبال هیچ اطلاعاتی ندارند و عزیزی خادم هم با اینکه بارها مورد سوال قرار گرفته، اما در این خصوص پاسخ درستی نمی دهد.

یکی از موارد عجیب مالی فدراسیون فوتبال اما به مسابقات جام جهانی فوتسال در لیتوانی بازمی گردد. جایی که عزیزی خادم، مهرعلی و سایر دوستانشان در فدراسیون راهی لیتوانی شدند و بعد از مدتی شرکت سابق مهرعلی، شرکت توسعه بازرگانی برنا مدعی شد که هزینه سفر را آنها تقبل کرده اند و پرداخت این پول البته صرفا جنبه قرض داشته و توقع دارند فدراسیون زودتر این پول را پس بدهد.

 

ماجرای عزل رییس فدراسیون فوتبال چیست؟| از خوبان عالم تا عدم شفافیت مالی

در نهایت هم هنوز مشخص نشده چطور ۴، ۵ نفر موفق شده اند در طول سفری چند روزه به لیتوانی بیش از ۳۰ هزار یورو خرج روی دست فدراسیون بگذارند!

از شایعه تا واقعیت خوبان عالم!

ماجرای خوبان عالم هم از جمله دردسرهای فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم است. او که با نظر مشاوران رسانه‌ای پرسروصدایش، فقط با افرادی مثل میثاقی و پیمان یوسفی مصاحبه کرده، حتی در همین مصاحبه‌های فرمالیته هم حاضر نشده خوبان عالم را به کل رد کند.

عزیزی خادم در نهایت صرفا به توضیح اینکه شهدا هم جزئی از خوبان عالم هستند اشاره کرد و دست آخر مشخص نشد امیر اسکندری چه ارتباطی با فدراسیون فوتبال دارد؟

از ما نشنیده بگیرید اما می‌گویند ماجرای خوبان عالم به راهروهای AFC هم رسیده و بعید نیست با این شیرین‌کاری‌های عزیزی خادم، شاهد محرومیتی عجیب برای فوتبال ایران باشیم.

بدون اردو برای تیم‌های ملی

وضعیت تیم‌های ملی کشورمان مناسب نیست. فدراسیون عزیزی خادم در این ۱ سال گذشته، نه برای تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی، نه برای تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه جام ملت‌های آسیا، نه برای تیم ملی فوتبال در آستانه مقدماتی جام جهانی، برای هیچیک از تیم‌های ملی کشورمان اردوی مناسبی برگزار نکرد.

اوج کار عزیزی خادم و دوستانش به برگزاری اردوی آماده سازی کیش برمی گشت که پیش از بازی‌های حساس مرحله اول مقدماتی در اوج بی نظمی برگزار شد.

این همه فاجعه‌ای که عزیزی خادم در ۱ سال مدیریتش رقم زده نیست، فراموش نباید کرد که تیم ملی فوتبال امید کشورمان هم وضعیت نامناسبی دارد و مشخص نیست چرا نه تنها اردو‌های مدنظر مهدی مهدوی کیا برگزار نشده، بلکه حتی قرارداد اعضای تیم ملی امید هم ثبت نشده است.

مشکلی که البته به نظر می رسد بسیاری از تیم های ملی زیر نظر فدراسیون فوتبال کشورمان در رده های مختلف سنی داشته باشند.

جانشین عزیزی خادم کیست؟

به نظر می رسد برای یافتن جانشین نهایی عزیزی خادم باید مجددا انتخابات فدراسیون را مرور کنیم. رقیب جدی عزیزی خادم در آن انتخابات، گفته می شود اصلی ترین گزینه برای جانشینی اوست.

کیومرث هاشمی که سابقه سرپرستی فدراسیون فوتبال را هم برعهده دارد، گویا گزینه دولت است و وزارت ورزش و جوانان هم بدش نمی آید که هاشمی را به ساختمان سئول برساند.

سکوت عجیب منتقدان پرسروصدای مهدی تاج!

جالب است که عزیزی خادم با یک تاکتیک منطقی و اصولی موفق شده بخشی از خبرنگاران پرسروصدای دوران مهدی تاج را به سکوت مطلق برساند.

آنهایی که در دوران تاج هر هفته در تلاش بودند سندی علیه فدراسیون فوتبال رو کنند، حالا مدت هاست که شنیده می شود به خاطر گرفتن سمت در فدراسیون فوتبال، ترجیح داده اند حضورشان در مجازی را کمرنگ نمایند و با تاکتیک سکوت با فدراسیون فوتبال و اتفاقاتش همراه شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->